welder canadaبریتیش کلمبیا کانادا به دنبال نیروی کار متخصص

 

شهردار فورت سنت جان ، آقای لُری آکرمن ( Lori Ackerman ) از یک پروژه پیلوت برای جذب نیروی کار متخصص بین المللی به شهر شمالی بریتیش کلمبیا ( فورت سنت جان ) که در حال حاضر در دستور کار است ، سخن گفت. البته ، تا این زمان اطلاعات بسیار اندکی درباره جزییات پروژه مطرح شده است.

در همین مورد آقای آکرمن می گوید: " ما هنوز در حال کار برروی پروژه هستیم و زمانی که کلیه جزییات پروژه کاملا حل و فصل شود، با نهایت افتخار عموم مردم را در جریان آن قرار خواهیم داد" وی همچنین در ادامه اضافه کرد که برای انجام این پروژه تاییدیه دولت ایالتی و فدرال را نیز دریافت کرده اند.

شهر فورت سنت جان واقع در شمال شرقی بریتیش کلمبیا در صدد جذب شهروندان و تازه واردانی خواهد بود که تجربه کار در زمینه رشته های فنی و تخصصی مانند برق و جوشکاری را دارند

عضو مجمع قانون گذاری منطقه، آقای پت پیم، در این مورد چنین می گوید : " تمام سعی ما بر این است که متخصصانی را جذب کنیم که در زمینه رشته های مورد نیاز ما فعالیت می کنند". وی اضافه نمود صنعت نفت و گاز از جمله صنایعی به شمار می رود که وارد کردن آنها به برنامه جذب نیروی کار خارجی یا برنامه هایی از این دست برای ما واقعاً مشکل است ، چرا که ساعتهای کاری مشخص و ثابتی ندارند." وی اضافه کرد که به همین خاطر است که این صنعت نتوانسته مانند سایر مشاغل به امکان بهره مندی از نیروی کار خارجی دست پیدا کند.