چاپ

درباره نیوبرانزویک

2000px New Brunswick in Canada.svgمعرفی

 

 

اسپانسر استانی نیوبرانزویک

برنامه ویزای کاری ایالت نیو برانزویک کانادا

این برنامه در راستای برنامه EXPRESS ENTRY است . ایالت نیوبرانزویک برای تامین نیروی کار مورد نیاز خود و ارتقای وضعیت اقتصادی خود کسانی را که تمایل به مهاجرت به نیوبرانزویک دارند و واجد شرایط هستند، انتخاب می کند و به CIC معرفی می کند. کسانی که از طرف ایالت انتخاب می شوند و به عبارتی NOMINATION یک ایالت را بدست می آورند 600 امتیاز مضاعف به دست می آورند . توجه داشته باشید که کسانی که از این امتیاز برخوردار می شوند باید قصد کار و اقامت دائم در ایالت نیوبزانزویک را داشته باشند.

اخذ NOMINATION

متقاضیان باید در درجه اول بتوانند کلیه شرایط و معیارهای برنامه Federal Skilled Worker را احزار نمایند . در مرحله بعد نوبت به احراز شرایط ایالتی می رسد. این شرایط عبارتند از سن ( 55-22 ) ، امضای تعهدنامه ای که نشان می دهد شما قصد دارید در نیوبرانزویک زندگی و کار کنید، و سایر مواردی که در جدول امتیاز بندی شرایط ایالت به تفصیل بیان شده است .

در صورت احراز این شرایط و اخذ Nomination از دولت نیوبرانزویک ، از طرف سیستم Express Entry یک دعوتنامه دریافت می کنید و سپس می توانید برای درخواست اقامت دائم اقدام کنید.

همچنین شما باید بتوانید اسناد و مدارکی دال بر توانایی مالی برای ارتفاع نیازها و مایحتاج اولیه خود و استقرار در نیوبرانزویک نشان دهید.

مشاغل کانادا به دو دسته REGULATED و NOT REGULATED تقسیم می شوند. برای اشتغال در برخی مشاغل استرالیا (REGULATED OCCUPATIONS ) شما باید قبلاً دوره هایی را در نیوبرانزویک گذرانده باشید و مجوز فعالیت در آن زمینه را از ایالت دریافت کرده باشید. توجه داشته باشید که در صورتی که شغل شما در گروه چنین مشاغلی قرار گرفته باشد درخواست NOMINATION شما موفقیت امیز نخواهد بود. پس حتماً قبل از هرگونه اقدامی شغل و حرفه خود را با لیست مشاغل ایالت مطابقت دهید و اطمینان حاصل کنید که نیازی به دریافت مجوز ندارید و به عبارتی شغل شما REGULATED محسوب نمی شود.

شرایط لازم برای اخذ Nomination :

زبان

بر اساس قوانین و ضوابط فعلی دولت فدرال، برای مهاجرت به کانادا شما باید موفق به اخذ حداقل نمره CLB 7 که معادل ایلتس 6 می باشد در هر 4 مهارت خواندن ، نوشتن ، شنیداری و مکالمه شوید .

تحصیلات

مدارک تحصیلی خود را از طریق یکی از موسسات ارزیابی مورد تایید کانادا مانند WESارزیابی کنید و با مدارک تحصیلی کانادایی مطابقت دهید و معادل سازی نمایید.

سابقه کار

شما باید حداقل یک سال ( حداقل 1560 ساعت) سابقه کار تمام وقت یا پاره وقت معادل 1560 ساعت در زمینه حرفه و تخصص خود داشته باشید.

سن:

تنها متقاضیانی مجاز به اقدام هستند که سن آنها بین 22 تا 55 سال باشد.

قابلیت انطباق پذیری:

در صورتی که همسر متقاضی بتواند در هر چهار مهارت نمره CLB4= معادل آیلتس 4 - را بگیرد می تواند 5 امتیاز به امتیازات متقاضی کمک کند.

توجه: متقاضیان باید بتوانند با توجه به جدول امتیاز بندی نیوبرانزویک حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را بدست آورند.